#188 – Protestele provoacă în artiștii români accese autoerotice

Proteste! Proteste! Proteste!

Săptămâna asta discutăm despre proteste, pentru că până la urmă mai nimic nu s-a întâmplat în România în afară de asta. După ce marți noapte băieții de la PSD s-au mânjit cu magiun (speră ei) la gură, a fost imposibil să se mai întâmple altceva în România. Așa că amintim de toate – și de bune și de rele, de ce protestăm, dar și de faptul că ne credem experți în drept constituțional. Nu epuizăm subiectul tocmai pentru că Ovidiu avea altceva de înregistrat azi, dar vă povestește el personal.

Doar că, subtil, s-au m-ai întâmplat. Și vi le amintim, așa, fugitiv, terminând cu știrea bombă a ultimului an. Vorbim despre interviul lui Chirovici pentru CoolturaMall, despre statistica făcută de cei de la „Generația 2035, prima generație fără tutun”, dar și despre piesele de protest care sunt o ieșire autoerotică a artiștilor români. Vă recomand pe final piesa mea favorită din ultima vreme, „Balada lui Dragnea”, dar și canalul moldovenilor de la Pîh Pîh care pun străini să asculte hip-hop românesc.

Și trebuie să ascultați tot podcastul (hai că e scurt) pentru a afla care e știrea bombă a anului. Nu, nu are de-a face cu protestele. Sau poate, cine știe?

O imagine panoramică de la prima zi de protest în Brașov, din arhiva personală a lui Dorin Lazăr (că așa am auzit că le place oamenilor mari să spună, că au arhive personale)

3 păreri la “#188 – Protestele provoacă în artiștii români accese autoerotice

  1. Furtul nu e ceva românesc, nici măcar ăla online 🙂 bazele reţelelor de socializare şi sharing de content (aka „furt de content”) au fost puse de americani – Napster. Dup-aia vine un nene din Singapore pe nume Jacek Sieka şi împarte DC-ul (DCplusplus). Mai târziu vine Bram Cohen, newyorkez şi pune la punct ideea de torrent. În ultima perioadă şi torrentul scade în numărul de useri pe măsură ce viteza de internet creşte global pentru că se pot face streamming-uri directe (vezi Kodi şi addon-urile pe care le poţi folosi). Deci cam tot ce se „fură” pe net a fost inventat şi folosit prima dată de alţii.

    Dar hai să ne uităm la statistici pentru volum, poate furăm cel mai mult 🙂
    https://torrentfreak.com/europe-has-the-highest-online-piracy-rates-by-far-160801/
    „Latvia comes out on top with a massive 46% of the Internet users visiting pirate sites, followed by Bulgaria, Lithuania, Croatia, Spain and Greece. The top 10 piracy havens is completed by Serbia, Ireland, Romania and Sweden.”.

    Nici la volumul de content furat nu suntem primii :)) La corupţie în lume nu suntem sigur, dar poate în Europa?
    https://www.quora.com/Which-EU-countries-are-most-corrupt
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Corruption_Perceptions_Index
    Nici aici nu suntem primii…

    Dar cu siguranţă românii sunt cei mai mari hoţi din spaţiul carpato-danubiano-pontic!

  2. Daca piesa aia de la Ruslana (sau a Deliei) e piesa buna, eu imi tai o mana. Cand am auzit ca ati zis asta ma gandeam destul de serios daca sa mai ascult in continuare podcastul sau nu, noroc ca in rest sunteti suficient de inteligenti.

    Pentru mine muzica e asa, cum judec un om dupa faptul ca nu stie sa vorbeasca cat de cat corect engleza, asa judec si un om care asculta muzica proasta.

    Dar lucrurile astea se invata, asa ca trecem peste. Problema e ca voi ziceati (public, ca na, sunteti influensări) ca Robin and the Backstabbers blabla nustiuce, cand voua va place Ruslana. Si nu, nu sunt fan Robin and co., chiar deloc, ca sa nu fie discutii.

    Ideea era ca nu e fain sa radeti de chestii pe care poate si voi le faceti, si sa influentati negativ unii ascultatori mai docili.

    • Nu că țin neapărat cu Ruslana sau cu Delia, dar poți argumenta mai în detaliu de ce piesa de Eurovision a Ruslanei nu e bună și ce înseamnă muzica bună?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *